روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

دلاورمردانی که کمر خم کردند تا قامت راست کنیم

گزارش فارس از مشکلات جانبازان ضایعه نخاعی

دلاورمردانی که کمر خم کردند تا قامت راست کنیم 

 

خبرگزاری فارس : جانباز بر روی صندلی چرخ دار،‌ این همراه همیشگی‌اش می‌نشیند و گاهی با نگاهی به اطراف به نقطه‌ای خیره می‌شود اما چه کسی می‌داند که در اعماق چشم‌‌های  

 

منتظرش به کدام بی‌نهایت‌ می‌نگرد. آیا قامت استوار او را کسی به یاد می‌آورد؟  

 

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت خبرگزاری فارس، آرمان‌ و اهدافی که با رنج و زحمت فراوان برای پیروزی انقلاب اسلامی به‌ دست آمده است را تنها با احترام به شأن و منزلت یادگاران جنگ می‌توان حفظ کرد.
با توجه به این که دفاع از ارزش‌های انقلاب و جنگ رسالتی بزرگ است،‌ رسیدن به این هدف مسئولیتی عظیم را بر دوش تمام آحاد مردم می‌گذارد.
جانبازهای ضایعه نخاعی گروهی از یادگاران دوران سلحشوری دفاع مقدس هستند‌‌‌، سلحشورانی که دلیرمری‌شان در عرصه تاریخ کم نظیر است.
جانباز هر روز قصه عملیات‌های دوران دفاع مقدس را در ذهن خود مرور می‌کند و گاهی با یاد روزهایی گذشته روز ‌را شب می‌کند،‌ روزهایی که شاید دیگر هرگز برایش تکرار نشوند. 

 

ادامه مطلب لطفا کلیک کنید 

 

نامه سرگشاده انجمن جانبازان نخاعی به استاندار کرمانشاه

بدنبال ضرب و شتم وحشیانه جانباز قطع نخاع سید درویش حسینی توسط ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان (جانا) نامه سرگشاده‌ای خطاب به استاندار کرمانشاه منتشر کرده است. 

 

در بخشی از این نامه آمده است:  

 

 

«این حادثه بخصوص برای ما جانبازان نخاعی که در طی این مدت با تمام وجود آلام وارده بر جسم رنجور برادرمان سید درویش حسینی را تا عمق جان لمس کرده‌ایم و با هر سوز و آه ایشان سوخته ‌ایم هرگز فراموش شدنی نیست و این نه به سبب زخم‌ها و ضربات وارده بر پیکر بی حس و حرکت ایشان است، چرا که هر جانباز سرافرازی با اقتداء به مولا و سرور جانبازان، قمر بنی هاشم (ع) در راه دفاع از مظلوم از قطعه قطعه شدن جسم مجروحش هم دریغ ندارد، بلکه به علت توجه دقیق به عمق فاجعه از نظر فرهنگی - اجتماعی در جامعه اسلامی است که در دیار پهلوانان در روز روشن و در انظار مردم کوچه و بازار در پیشگاه مردم مسلمان، فردی قطع نخاع و ناتوان از ایستادن بروی پای خود، آن هم کسی که در راه دفاع از عزت و صیانت این مرز و بوم دچار این ضایعه شده است کشان کشان به باد کتک گرفته می‌شود و مع الاسف نه هیچ دادرسی یافت میشود و نه هیچ غیرتی بجوش می‌آید. واسفاه ......؟ » 

 

متن کامل اطلاعیه در ادامه مطلب

 

 

ادامه مطلب ...