روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

آقای زریبافان!اینطوری ازصلاحیت ساقط می شوید

فاش نیوز -  بنیاد شهید به هیچ وجه نباید زیر بار این بدعت خطرنا ک برود حتی اگر براساس آنجه ادعا می شود شهید قلمداد کردن جان باختگان حادثه کهریزک مستند به اعلام رسمی یک نهاد امنیتی باشد.

براساس گزارش های رسیده به  فاش نیوز ، برخی مقامات بنیاد شهید ادعا می کنند مستند به اعلام نهاد های امنیتی  به شهید محسوب کردن سه کشته شده حادثه کهریزک تن داده اند.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که متاسفانه مسئولان بنیاد به این اقدام که باید آن را اقدامی ذلت بار وخائنانه  به حساب آورد تن داده و گستاخی را به جایی رسانده اند که درصددند کوچه ها وخیابان هارا هم که شهرداری ها کم کم دارند اسامی شهیدان را ازآن ها حذف می کنند به نام کسانی می زنند که حد اقل فریب خورده بوده اند.

این درحالی است که وقتی چندی قبل خبری درباره تعویض سنگ قبر چند کشته شده فتنه اخیر منتشر شد بنیاد شهید استان تهران با ارسال جوابیه ای از آن اظهار بی اطلاعی کرد.

بنیاد شهید یک نهاد برآمده از ارزش های والای انقلاب اسلامی است که مسئولان آن وظیفه دارند نگذارند کوچکترین خدشه ای به چهار چوب های ارزشی آن وارد آید چه رسد به این که با چنین اقدامات ساختار شکنانه ای دنیا و آخرت خود را به خطر نیاندازند و به مسئو لیت شرعی وملی خود دراین باره عمل کنند.

هیچ گس حق ندارد از کیسه شهدا و ارزش ها به نفع فتنه گران و ضد انقلاب و دشمنان منافق امام و شهیدان حاتم بخشی کند.


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پونکی دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://sayna.blogsky.com

سلام . دوست عزیز . کسی که خدا هر روز برایت اجر شهادت می نویسد.
دست و پای شما و دیگر جانبازان را بوسه میزنم . و بر صبر و ایثارتان غبطه میخورم .
من نیز روزی از گروه شما بودم . اما توفیق شهادت نصیبم نشد. من هم مجروح شدم اما خدا مرا نپذیرفت . چون میدانست که من طاقت چنین امتحان عظیمی را ندارم .
دوست من . قدر خودت را بدان . من هم قدر ترا ، شاید خیلی کم ، اما میدانم .
کاش کسانی که امروز بر مسندقدرتند نیز می فهمیدند که امثال شما و شهداءعزیز با گوشت وخو نشا ن این انقلاب را به دستشان رسانده اند.
برای من دعا کنید. من هم برای شما دعا می کنم . خدایا عزیزان جانباز ما را و کسانی که به ایشان خدمترسانی میکنند در مقام قرب و رضای خودت بپذیر . و مقام آنان را در دو سرا متعالی گردان . آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد