روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

همان قدر که به هدیه تهرانی توجه می‌شود به ما توجه شود

جانباز محمدحسین جعفریان در برنامه راز

برنامه راز چند شب پیش میربان برادر جانباز جعفریان سراینده شعر عاشقانه های کلمن که حضرت آقا فرموده بودند که این شعر خوشنویسی شود و در بنیاد نصب شود.

جانباز حسین جعفریان در این برنامه با صریح به نقد برخی از مسائل فرهنگی و سیاسی پرداختند : که بخشی از بیانات این عزیز در اینجا ذکر میشود

دوستان می توانند گزارش کامل و فیلم این برنامه را در سایت خبرگزاری فارس ببینند

 

اصلا ما را آدم حساب نمی‌کنند

وی اضافه کرد: اصلا ما را آدم حساب نمی‌کنند. یک نفر در یک خانه‌ای در کنار اتوبان نواب با بیماری‌ها دست و پنجه نرم می‌کند و کسی به آن توجه نمی‌کند و از طرف دیگر هم به ما نامه می‌نویسند که شما خوب پول می‌گیرید و حال می‌کنید.

همان قدر که به هدیه تهرانی توجه می‌شود، به «حسین پرتوی» عکاس هم توجه شود

این مستند‌ساز و شاعر با بیان اینکه درد الآن این است که رهنمودها اعمال نمی‌شود و آقایان ساز خودشان را می‌زنند، اضافه کرد: من از جانبازی فقط کارتش را دارم. فقط با آن وارد طرح ترافیک می‌شوم. راه بنیاد شهید را هم بلد نیستم. ما فقط سهم مساوی می‌خواهیم. همان قدر که به هدیه تهرانی توجه می‌شود و عکس‌هایش را می‌خرند، باید به «حسین پرتوی» عکاس هم توجه شود. بیشتر نه، همان اندازه.

 

گزارش مطلب خبرگزاری فارس

فیلم این برنامه

 


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد حسن غلامعلیان دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ

با نام ویاد خداوعرض سلام: متاسفم که شما هم دچار خود سانسوری شدید! بنده اگر مطلبی را قلمی می کنم مستنداتش را هم دارم ، اینطور نیست که قلمم هرز بگردد ونداند که چرخیدنش برای چیست،نوشتن یک مقاله مستند وبه چالش کشیدن دولتمردان وکرسی نشینان واحقاق حق ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نیاز به « گر مرد رهی میان خون باید رفت » دارد که متاسفانه سایتها ووبلاگهایی که نام فرهنگ ایثار وشهادت را یدک می کشند از این امر مستسنی گردیده اند وتمایل دارند نان را به نرخ روز بخورند.آیا حق نیست که نوشته های این ایثارگر عزیز که مقام معظم رهبری ،امام ایثارگران می فرمایند « بدهید این شعر را خوش‌نویسی کنند و بدهید به بنیاد جانبازان و ایثارگران، آن‌جا آویزان کنند»هر روز سرلوحه مطالبتان قرار گیرد تا مسئولین فراموش نکنند با کدامین نردبام پله های ترقی را پیمودند وبه بام قدرت رسیدند ، از یاد نبرند که ولی نعمتان آنان چه کسانی بودند وهستند،باید بدانند که با آبروی چه کسانی بازی می کنند. چه وعده ها که می دهند وخود نغض می کنندو ایثارگران را بدهکار مردم می کنند.
اکثریت مردم فکر می کنند ایثارگران همه بیت المال را می بلعند وباز دهانشان باز است! این مردم نمی دانند که قاطبه مدافعان ایران اسلامی در بدترین شرایط زندگی می کنند و دم برنمی آورند یا اگر فریادی می زنند فریاد رسی نیست .
آیا سزاوار نیست به جای درج مسائل پیش پا افتاده به سراغ مطالبی بروید که شاید خفتگان را از خواب خرگوشی بیدار کند؟






دوست عزیز سلام

همیشه از نوشته های شما بهره بردیم اگر یک وقت در انعکاس نوشته های شما کوتاهی شده از سر غفلت بوده وقتی یکه و تنها در کنار دیگر فعالیت هایم این وبلاگ و سایت جانبازوب دات آر را آپلود می کنم از این غفلت ها فراروان می شود
عفو بفرمائید

ارادتمند شکرالهی

محمد حسن غلامعلیان سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

با نام ویاد خدا وعرض سلام خدمت شما برادر عزیزم جناب آقای شکرالهی:

اولاً دل نوشته های این حقیر از سر شوق نیست که اگر شما یا دیگر دوستان مبادرت به درج آن نکردید زانوی غم در بغل بگیرم وآه وناله برآرم که چرا حاصل چند روز جمع آوری مستنداتم را در وبلاگتان نگنجانیده اید چون خود بهتر می دانید که کنار هم چیدن کلمات هر جمله حقیر آغشته به خوناب جگر است و اگر قلمی می زنم تکلیف است ولا غیر.
دوماً اگر کسانیکه هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند وپیرو بی چون وچرای پیر مرادشان بودند وامروز لیبک گوی مقتدای به حقشان مقام عظمای ولایت هستند در خرابه های دلشان فرو روند واز این همه بی عدالتیها که برآنها روا می شود کلامی نگویند فردا پاسخ تاریخ را چه کسی خواهد داد؟
سوماً مگر بیش از یک میلیون ایثار گر چند سایت ووبلاگ وروزنامه ورسانه در اختیار دارند تا ظلمی را که بر آنها عطا می گردد به گوش ناشنوای مسئولین برسانند؟
مگر از این خیل عظیم ایثارگر که هنوز فیض پیوستن به یاران رفته نصیبشان نشده وسختی زندگی در روی این کره خاکی را تحمل می کنند چند قلم به دست وجود دارد که زشتیها را به رشته تحریر درآورد ؟
برادر عزیز عمر ما در گذر زمان است وهر گاه که در آیینه می نگریم شاهدی برادعایمان به تصویر کشیده می شود ، اگر فریاد برمی آوریم فریاد عزت است نه ذلت ، اگر مدعی هستید که یکه وتنها در کنار دیگر فعالیتهایتان این صفحه را باز نگه می دارید چرا طلب یاری نمی کنید؟
وکلام آخر ، دل نوشته حقیر با عنوان «چند صد میلیونی » مطلبی نیست که شامل مرور زمان گردد ، مسلماً آیندگان آن را از آرشیو تاریخ بیرون خواهند کشید و برای نسل آینده به نمایش خواهند گذاشت وماجرای اصحاب کهف تکراری دوباره خواهد یافت. والسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد