روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

2 سناریوی نهایی برای قیمت و عرضه بنزین

خبر ویژه خبرگزاری فارس


2 سناریوی نهایی برای قیمت و عرضه بنزین


خبرگزاری فارس: دو سناریو درباره قیمت و عرضه بنزین در ستاد هدفمندی یارانه‌ها نهایی شده که به‌زودی تصمیم نهایی مبتنی بر انتخاب یک سناریو صورت گرفته و پس از سال‌ها تصمیم سرنوشت‌سازی دراین‌باره اتخاذ می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در حالی هدفمندی یارانه ها به مرحله اجرا نزدیک می شود و دولت در حال بررسی سناریوهای مختلف قیمت برای انواع حاملهای انرژی است که بر اساس اخبار رسیده در خصوص قیمت بنزین پس از هدفمندی یارانه ها 2 سناریو نهایی شده و دولت در حال بررسی انتخاب بین این دو سناریو است.
به گزارش فارس، بر اساس یکی از این سناریو ها آزادسازی قیمت بنزین برای کلیه افراد به نرخ واحد فوب خلیج فارس عرضه خواهد شد که معادل 400 تومان فعلی است.
بر اساس سناریوی دوم بنزین که در ستاد هدفمندی یارانه ها در حال بررسی است، قیمت بنزین کاملا آزاد نخواهد شد؛ بلکه به هر خانوار 60 لیتر بنزین سهمیه ای 100 تومانی تعلق خواهد گرفت نه به هر خودرو. بر اساس این سناریو، قیمت بنزین مازاد نیز بر سهمیه 60 لیتر به قیمت 800 تومان عرضه خواهد شد. به این ترتیب اگر در خانواده ای هر تعداد خودرو وجود داشته باشد، سهمیه مجموع خودروهای آن خانوار 60 لیتر خواهد بود.


نظرات 1 + ارسال نظر
شهاب جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://janbazweb.blogsky.com

نمی دانم تا کی می خواهییم داعیه عدالت و حقوق انسانی را بزنیم کجای دنیا درآمد واردات خودرو برابر با قیمت خودرو همراه با سود خودرو یعنی 100 درصد است آخه این انصاف است بعد ما بیاییم خودروهای بدرد نخور داخلی را که هر روز باید تو تعمیرگاه باشی و خرجشون کنی و تازه کلی از یارانه های خودمون رو هم پاش بریزیم با اون سوخت 12 تا 15 لیتر که ماشین 6 سیلندر هم با اون امنیت شتاب و راحتیش هم اینقدر نمی سوزونه چرا باید همین کشور عربی کنار خودمون بهترین ماشین را با نازلترین قیمت سوار شوند به نظر من این یعنی ظلم و شقاوت و محروم کردن مردم از امنیت و آسایش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد