روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

اعاده به خدمت جانبازان

برابر ماده چهار تسهیلات استخدامی و اجتماعی مصوبه تیرماه سال 74 جانبازان برای یک بار چنانچه به دلیل محکومیت یا رأی مراجع قضایی یا هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری یا سایر مراجع قانونی از کار برکنار نشده باشند، می توانند اعاده به خدمت شوند. 

 

سردار صفری مشاور فرمانده کل سپاه در امور ایثارگران در پاسخ به سوالی در رابطه با اعاده به خدمت جانبازان که در روزنامه صبح صادق درج شده با اعلام این خبر افزوده اند: 

 

در صورت تعلل دستگاه در اجرای قانون شما می توانید از تاریخ صدور حکم کمیسیون ماده 16 با تقاضای اعاده به خدمت حقوق و مزایای خود را از دستگاه مربوطه مطالبه کنید.
 

متن کامل سوال و پاسخ که در روزنامه صبح صادق آمده است 

 

اعاده به خدمت جانبازان
آنچه در ادامه می آید پاسخ های سردار صفری، مشاور امور ایثارگران فرمانده کل سپاه به سوالات شما خوانندگان محترم در سامانه پیامک صبح صادق در رابطه با بحث جانبازان است.
سوال: فرزند جانباز 30 درصد آذربایجان شرقی و دبیر پیمانی می باشم. با وجود آیین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان جانباز 25 درصد و بالاتر و با بیش از چهار سال سابقه کار، برای تبدیل به وضعیت استخدامی ما به رسمی اقدامی نمی شود. لطفاً رسیدگی کنید.
پاسخ: در جواب این عزیز و دیگر عزیزانی که با این مشکل روبه رو هستند اعلام می دارد که آئین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان جانباز 25 درصد و بالاتر در تاریخ (88/12/27) به کلیه وزارتخانه ها ابلاغ شده است. برابر ماده شش این آئین نامه دستگاه های اجرایی موظفند نسبت به تبدیل وضعیت به رسمی اقدام کنند. در صورت عدم تمکین دستگاه، شما می توانید به دیوان عدالت اداری مراجعه و با طرح شکایت تقاضای رسیدگی کنید.
سوال: اگر اعاده به خدمت جانبازان برای یک بار قانون است، پس چرا بنده را به مدت دو سال سرگردان کرده اند و بلاتکلیفم؟
پاسخ: برابر ماده چهار تسهیلات استخدامی و اجتماعی مصوبه تیرماه سال 74 جانبازان برای یک بار چنانچه به دلیل محکومیت یا رأی مراجع قضایی یا هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری یا سایر مراجع قانونی از کار برکنار نشده باشند، می توانند اعاده به خدمت شوند. شما به کمیسیون ماده 16 بنیاد مراجعه کنید تا مشکل تان بر طرف شود. بدیهی است در صورت تعلل دستگاه در اجرای قانون شما می توانید از تاریخ صدور حکم کمیسیون ماده 16 با تقاضای اعاده به خدمت حقوق و مزایای خود را از دستگاه مربوطه مطالبه کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد