روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

نگاه کاسبکاران خودروسازان داخلی به جانبازان


در حالیکه جانبازان بیشتر تمایل دارند برای کمک به صنعت کشورو حمایت از خودروسازان داخلی بجای واردات خودرو از خودروهای داخلی استفاده کنند متاسفانه صعنت خودروسازی کشور انکار هیچ احساس مسئولیتی در قبال جانبازان که هستی خود را برای حفظ و بقای این کشور فدا کرده اند ندارند.

داشتن خودرو برای جانبازان نه یک خواست از سر شکم سیری و رفاه طلبی، بلکه یک نیاز زیربنایی و ضروری است و تامین آن نیز یک وظیفه عمومی و ملی است که  بر عهده نظام اجرایی کشور است.

آیا شایسته نیست که صنعت خودروسازی کشور یکبار هم که شده در فضای انحصاری و بی رقبابت تولید خودرو نگاه کاسبکارانه و منفعت طلبانه خود را کنار بگذارد و وظیفه خود بداند بهترین خودروها را با شرایط مناسب برای نزدیک به 6000 جانباز مشمول مصوبه واردات خودرو تخصیص دهد.


ادامه مطلب را در سایت جانباز نیوز بخوانید


نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا امیری جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

این نیز بگذاریم وبگدریم که باما نه مردان مردهست

امیرمهدی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام بر جانبازوب روزنوشت جانبازی واقاعلی عزیز

میگم اگه میشه توجانبازنیوز توهرژستی امکان قراردادن نظرات بزاریدخیلی بهتراز تماس باما هست دستت دردنکنه
راستی درموردخودروها هم اعلام کنیدمیدن یانمیدن چون واقعا جانبازان نخاعی وهفتاددرصدهم بخیل اعصاب وروان دارن میپیوندند
ومن الله توفیق

دوست عزیز چشم دارم تلاش می کنم قسمت نظرات را بگذارم

مذاکرات با خودروسازان ظاهرا به مراحل نهایی نزدیک می شود

جانبازابراهیم موحد دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

تحت هیچ شرایطی از دروغ استفاده نکنید.این ادعا را که جانبازان تمایل به حمایت از مافیای خودروسازی کشور دارند هیچ کس باور نمی کند.

دوست عزیز دورغ نگفتم بلکه بیشتر جانبازان تمایل به استفاده از خودرو داخلی دارند که یکی از علل آن نیز بی پول آنهاست

کلام شیرین سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.malakbanoo.ir

سلام

با مطالبی ....و "شعر جانباز "در برگه سایت در خدمتیم....

.............

وجودم پاره ای از شب

دلم تنهاتر از پاییز

بساطم بقچه ای اندوه و کوچه مثل من خالی!

دلم تنگ است

دلم اندازه ی صحن قفس تنگ است!

سکوت از کوچه لبریز است

صدایم خیس و بارانیست

نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانیست؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد