روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

جریان سبز در خدمت استراتژی مشابه سازی استکبار

خیزش های اسلامی - مردمی که سراسر منطقه خاورمیانه و شمال افریقا را در برگرفته و بعضا باعث سرنگونی حاکمان مستبد  متحد و دوست آمریکا شده است ، استکبار جهانی را در یک وضعیت انفعال تاکتیکی و استراتژیکی قرار داده اند .


تحولات منطقه چنان سریع و گسترده و غیر قابل پیش بینی برای سیاستمداران غربی بود که آنان را در اتخاذ راهبردی درست در برابر این تحولات دچار سردرگمی کرده است.
بعد ضد آمریکایی و روح اسلامی خواهی حاکم بر این خیزش های مردمی چنان قوی و مشهود و ملموس است که تحلیل گران غربی را به اعتراف واداشته که برآینده تغییرات و تحولات منطقه به ضرر اسرائیل و آمریکا  و به نفع جمهوری اسلامی ایران است.


در چنین وضعیتی که استکبار جهانی در برابر تحولات منطقه دچار انفعال تصمیم گیری و عملیاتی شده است تنها راه نجات خود را پناه بردن به استراتژی تبلیغی " مشابه سازی خیزش" در تنها کشور مستقل ضد استکباری منطقه - جمهوری اسلامی ایران - می داند که به اعتراف بسیاری از تحلیل گران  الهام بخش مبارزات ضد استکباری مردم منطقه است. 


تلاش ضد انقلاب برای ایجاد تحرکاتی هر چند محدود در 25 بهمن و روزهای بعد و اعلام "سه شنبه های اعتراض" و تبلیغ گسترده رسانه های غربی برای روی آن، با وجود اعتراف خود ضد انقلاب به عدم همراهی توده مردم با آنان در راستای این استراتژی غرب قابل تحلیل است.


در ادامه این روند تبلیغی ، رسانه های غربی می کوشند با انعکاس روزانه اخبار و تحلیل های گوناگون از تحرکات ضد انقلاب ، با حربه تبلیغی و رسانه از این جریان "میرا" ولو در دنیای مجازی "زنده نمایی" کنند.

نظرات 4 + ارسال نظر
انجمن معلولین ضایعات نخاعی استان ت جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ق.ظ http://scia.ir


سلام
برای حمایت از انجمن لطفا سایت ما را پیوند کنید
با تشکر



http://scia.ir

عبرت شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://ebrat.blogsky.com

سلام بر شما
از دعوتتون ممنونم
موفق باشید

دوست چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

اینجانب که کوره سوادی دانشگاهی دارم وسرم هم کم و بیش تو کتاب و روزنامه و اینترنت هست سه چار پنج باری این مطلب را خواندم تا بفهمم بالاخره منظور شما چیست؟ اگر اشتباه نکرده باشم شما خواسته اید بگویید:« استکبار جهانی توان مقابله با خیزشهای اسلامی اخیر در خاور میانه را ندارد لذا با راه انداختن تظاهرات 25 بهمن در ایران آن را با خیزشهای مردمی خاور میانه و شمال افریقا مشابه سازی میکند»!!! در آخر هم فرموده اید «تلاش برای زنده نمایی جریانی مرده -جنبش سبز- در این راستا قابل ارزیابی است. ("میرا" غلط است چون به معنی " در حال مردن یا انچه قابلیت مردن را دارد است مثل "خوانا" که به معنی قابل خواندن است و چیزی که میرا است یعنی فعلا زنده است و احتیاج به زنده نمایی ندارد.)
خدا وکیلی خودتان منظور تان را متوجه شدید؟ ارتباط صدر و ذیل مطلب را چی؟ از یک تحصیلکرده علوم سیاسی بیش از این انتظار میرود.

نگار چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

درست است که فرمان رسیده و تکلیف شرعی است که از هر فرصتی برای کوبیدن ضد انقلاب (همان سران فتنه سابق چون "فتنه تمام شد-محسنی اژه ای") استفاده شود ،اما آخر یک ارتباطی هم -ولو به اندازه ارتباط آقای گودرزی با خانم شقایقی_بین دو مطلب باید وجود داشته باشد. به این جمله گهر بار مولا و مقتدای خود حضرت آقای حسین شریعتمداری نگاهی بیندازید: "انقلاب مصر(یا شاید هم تونس-تردید از بنده است)« تنبیه حامیان بیرونی سران فتنه است»"!!!
انصافا" ربط را می بینی؟ آخه دیگه هیچ فلسفه و علت و انگیزه و تفسیر و تبیین و تحلیلی برای خیزش مردم بخت برگشته این کشورها نبود بجز "تنبیه حامیان بیرونی سران فتنه"؟!!! ضمنا آن موقع که ایشان جمله مزبور را فرموده بودند هنوز فتنه تمام نشده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد