روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

آیا این باج خواهی از جانبازان نیست؟

مدتی است واگذاری خودرو به جانبازان دچار مشکل شده است خودروسازان داخلی بخصوص ایران خودرو به تعهدات خود در قبال واگذاری باقی مانده خودرو به جانبازان تعلل می کنند. و تلاش گروه های پیگیری جانبازان برای حل این معضل با شکست مواجه شده است.

این در حالی است که ایران خودرو در اقدامی تحسین برانگیز و قابل تقدیر و تشکر قبل از سال تمام خودروهایی که در سال 89 متعهد شده بود را به جانبازان واگذار کرد.


اما در سال جدید با وجودی که دیگر شرکتهای خودروسازی روند واگذاری خودرو به جانبازان را شروع کرده اند ، تلاشهای گروههای پیگیری را حل این مشکل در شرکت این خودرو به نتیجه ای منجر نشد.

برخی خبرهای رسیده حاکی است مدیر عامل و برخی از اعضای هیت مدیره ایران خودرو این روند را برنتافته و خواستار توقف واگذاری خودرو به جانبازان در قبال اخذ سهمیه و مجوز واردات خودرو آنان شده اند.

این عده با نگاهی کاسبکارانه مدعی اند کمی از سود و منافع شان حاصله کم شده لذا درصدند:

1-  قیمت خودرو واگذاری را بالا ببرند

2- امتیازات و پول اضافه ای تحت عنوان کارمزد و بدلیل آنچه مدعی اند دو سه ماه طول می کشد تا از امتیاز معافیت گمرگی استفاده کنند از جانبازان اخذ کنند.


سوال اینجاست آیا این نگاه کاسبکارانه به مقوله واگذاری خودرو به جانبازان و عدم واگذاری خودرو به جانبازان برای تحت فشار گذاشتن آنان برای اخذ امتیازات بیشتر در این رابطه

باج خواهی از جانبازان نیست ؟



در این رابطه ببنید:


رقص ناموزون ایران خودرو


نگاه کاسبکاران خودروسازان داخلی به جانبازان


معرفی کتاب/ مکتب خوب، رهبر خوب ، مردم خوب

کتاب مکتب خوب  رهبر خوب  مردم خوب


نوشته برادر جانباز قطع نخاع عباس اسماعیلی نگاهی دارد به  حماسه ها و حمایت های مردم ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی


نویسنده در این کتاب از منظر خود به تحولات سیاسی پس از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی پرداخته و  حوادث سیاسی دوران اصلاحات و فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88 را مورد بازبینی قرار می دهد.

جانباز نخاعی عباس اسماعیلی در باره انگیزه خود از تالیف این کتاب می نویسد:


وقتی به گذشته انقلاب و مرور این سی سال می پردازم می بینم سرتاسر آن مملو است ازایثارها و گذشت ها و غیرتها و بینش ها و شعورهای الهی بلافصله بعد از راه پیمایی عظیم نهم دی افکارم را بر روی کاغذ آوردم و بدون استفاده از منابع و کتابی ظرف مدت دوماه در اوقات فراغت این کتاب را نوشتم و می دانم نواقص و کمبودهای فراوانی دارد اما به هر حال برگ سبزی است تحفه درویش.

برادر جانباز حاج عباس اسماعیلی متولد 1338 شهر رفسنجان  که در تاریخ 1366/3/1 در عملیات والفجر 10 به افتخار جانبازی نائل میشود


برای این عزیز جانباز آرزوی سلامتی موفقیت بیش از پیش داریم.