روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

حمایت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کاندیدا توری حسین اسرافیلی در انتخابات شورای شهر تهران

حمایت حمایت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از حسین اسرافیلی در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران



سردار رویانیان در دیداری که با برادر جانباز نخاعی حسین اسرافیلی کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران، در زمین تمرین تیم سرخپوشان در باشگاه درفشی فر داشتند. حمایت خود و تیم و هوادران پرسپولیس را از حسین اسرافیلی در انتخابات شورای شهر تهران اعلام داشتند.

سردار رویانیان در رابطه با شخصیت و ویژگی های برادر جانباز اسرافیلی اظهار داشتند:


از اقای اسرافیلی حمایت می کنیم فکر می کنم حضورشان در شورای شهر بسیار ضروری است. چرا که ایشان نماد ایثار، مقاومت و خدمت هستند و بعنوان نماینده جانبازان و معلولین در کل استان و شهر تهران می توانند در شورای شهر تهران منشا خدمت باشند.







ورود به شوراها برای حل مشکلات جانبازان ومعلولان

 
فاش نیوز: "حسین اسرافیلی"ازجانبازان فعالی است که اکثر جانبازان 70 درصد وقطع نخاعی ،حتی دیگراقشارجانبازان و ایثارگران اورا می شناسند. او با این که جانباز 70درصد ویلچرنشین وقطع نخاعی است ولی از خیلی ازکسانی که چهارستون بدنشان سالم است بیشترمی دود! او بیشتر از خیلی از مسئولان ومدیرانی که وظیفه دارند و پز خادمی ایثارگران را می دهند برای این قشر کارکرده و می کند و جانبازان و ایثارگران هم قدرش را می دانند. شاید برای همین هم هست که اورا با رأی بالا به عنوان نماینده خود درانجمن جانبازان نخاعی انتخاب کرده اند و او اکنون مدیرعامل این انجمن است.
خیر وبرکت وجودی حسین به جانبازان وایثارگران هم خلاصه نمی شود و معلولان نیز ازنتیجه زحماتش بهره مند می شوند. مثل همه بسیجیان فداکاری که زیاد کارمی کنند و چون اهل خود نمایی نیستند ، کمتردیده می شوند ،زیاد کار می کند ولی می داند که برای حل بسیاری ازمشکلات جانبازان ومعلولان نیاز است درمراکز مهم تصمیم سازی و تصمیم گیری حضور داشته باشد تا گره هایی را که نا گشوده مانده نیز با پیگیری دلسوزانه اش و همت بلندش باز شود.
حسین همت کرده ودراین مسیر برای حضوردر شورای شهر تهران به عنوان نماینده ای از سوی جانبازان ومعلولان به راه افتاده است و ما نیز باید پشت ویلچرش را بگیریم و برای دستیابی به جایگاه شایسته اش و جایی که بتواند بیشتر به فکر مشکلات همنوعانش باشد یاری اش کنیم.
 
ادامه مطلب ...