روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

ضرب و شتم جانباز هدیه شهرداری کرمانشاه بمناسبت هفته دفاع مقدس

ضرب و شتم جانباز قطع نخاعی -  هدیه شهرداری کرمانشاه بمناسبت هفته دفاع مقدس 


کرمانشاه- خبرنگار کیهان:
در پی مجروح شدن جانباز 70 درصد کرمانشاهی توسط مأمورین اجرائیات جمع کثیری از جانبازان قطع نخاع در مقابل استانداری کرمانشاه تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.
سید درویش حسینی جانباز پاسدار 70 درصدی در گفت وگو با خبرنگار کیهان اظهار داشت: در روز بیست و یکم ماه رمضان از شهرک تعاون کرمانشاه عبور می کردم که ناگهان متوجه شدم جمعیت زیادی در خیابان اصلی راه را مسدود کردند.
وی گفت: به محض نزدیک شدن مشاهده کردم که مأموران اجرائیات یک دست فروش را مورد ضرب و شتم قرار داده و قصد دارند با زور او را با خود ببرند، بنابراین با دیدن این صحنه به آنها اعتراض کرده و گفتم شایسته نیست در روز شهادت چنین برخوردی با یک شهروند داشته باشید، که در این میان یکی از مأموران با شنیدن صدای من، به همکارش گفت که مرا هم بگیرند و چند نفر از مأموران اجرائیات به خودروام هجوم آورده و هر چه به آنها گفتم که جانباز قطع نخاع هستم هیچ کس به گفته هایم توجهی نکرد.
حسینی در ادامه گفت: مأموران بدون توجه به حرف هایم، مرا به زور از خودرو بیرون کشیده و با ضرب و شتم به داخل مینی بوس اجرائیات بردند و در وسط مینی بوس با مشت و لگد بر سر و صورتم کوبیدند که در این میان کارت شناسایی خود را بیرون آورده و گفتم که جانباز هستم و با فحاشی و توهین به من می گفتند که جانباز هستی که هستی.
حسینی گفت: با توجه به اینکه خودروام روشن بود مأمورین آن را وسط خیابان رها کردند و مرا به اداره اجرائیات برده و در اتاقی حبس کردند، و بدون توجه به خواسته ام هیچ کس به کمک نیامد و چندین ساعت مرا با چهره ای خون آلود و مجروح رها کردند و پس از اینکه یکی از مسئولان اداره اجرائیات از من امضا گرفت و از حبس خارج شدم. این در حالی بود که حتی اجازه خواندن آنچه را که امضا کردم هم به من ندادند.
این جانباز 70 درصدی کرمانشاهی در ادامه گفت: پس از رهایی از دست مأموران اجرائیات، موضوع را با بنیاد جانبازان مطرح کردم و آنها گفتند که شکایت کرده و به پزشکی قانونی مراجعه کنم و الان هم چند روزی از ماجرا می گذرد و هنوز نتیجه ای نگرفتم تا اینکه برای احقاق حقم به اتفاق تنی چند از جانبازان در مقابل استانداری کرمانشاه تجمع کردیم و تا این لحظه هیچ نتیجه ای نگرفته ایم.
وی گفت: اگر مسئولان استان حقوق تضییع شده مرا گرفتند که هیچ، در غیر این صورت به اتفاق جانبازان کرمانشاه و با امضا طوماری به دفتر مقام معظم انقلاب خواهیم رفت و از وضعیت نابسامان استان کرمانشاه شکایت خواهیم کرد


پی نوشت:

واقعا باید به شهردار محترم کرمانشاه دست مریزاد گفت از چنین هدیه ای به جامعه جانبازی آنهم در هفته دفاع مقدس

شنیدیم شهردار خواستار این شده که این اقدام به پای شهرداری نوشته نشود و طبق معمول مقصر عناصر خود سر معرفی شوند

و از سوی دیگر مسئولین اجرائیات شهرداری همچنان بر این ضرب و شتم جانباز و توهین به همه جانبازان افتخار و تاکید می کنند

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://shasaeed.blogsky.com

سلام
امیدوارم وبلاگ شما روز به روز پیشرفت کند
اگر میل به تبادل لینک هستید
لطفا به من اعلام کنید

س چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ

جای بسی افسوس داره اینگونه رفتارهای غیر انسای در یک جامعه اسلامی برای این جانباز عزیزو دیگر جانبازان از خدا طلب سلامتی و صبرو عزت را دارم.

الله اکبر دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ http://allah3000.blogfa.com

سلام دوست عزیزدولت حرف می زند همینطورمجلس ورهبری این ماهستم بایدجمع بشیم ازحقمان دفاع کنیم ماشهادت می می خواستم قسمتمان نشدولی الان اگرازحقمان دفاع کنیم اگرکشت هم بشیم انوقت شهیدخواهیم شدماجواب شهداراهم نمی توانیم بدهیم مسولیت انهاهم گردن ماست که زنده وزبان انهاهستیم

م شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

اجرائیات افرادی وحشی هستند که قبلا خود دستفروش و مواد فروش بوده اند !
واقعا جای تاسف دارد .

جانباز 50 درصد جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ

بنیاد بی ارزه است اگر ارزه داشت اجازه نمیداد به جانباز 5 درصد توهین بشه چه برسد به جانباز 70 درصد والله اگر من مسئول بنیاد بودم شهردار را عوض میکردم هیچ تمام اون پرسنل را جوری تنبیه میکردم که کسی دیگر جرآت توهین به جانباز نداشته باشد وآنگی اگر این جانباز عزیز سالم بود ودر محل کار خود در سپاه بود اینها چنین جرآتی داشتند منتها جانبازان بدبخت که همه در سخنرانیها ودر رسانها طلایه داران . تاج سر . عزیزان . نور چشم . این عنوانها زیاد به کار گرفته میشود اما وقتی یک جانباز کتک میخورد از عده ی والله باید دست آن عده را قطع کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد