روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

حضور شکوهمند جانبازان در روز جهانی قدس

  

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ج س شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ب.ظ

درد وبلای اینا بخوره توسر خاتمی وکروبی وموسوی که با این که دم از ارزش های امام وانقلاب می زنن طرفدارانشون شعرهای صهیونیست ها را تکرار کردن واومده بودن یادگار جهانی امام رو خدشه دار کنن.

ع ا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ

نخبه های با بصیرت این ها هستند نه یک عده بچه پولدار بی درد سوسول که دور سه کله پوک جمع شده اند.

tyloman شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ

می دونم نظر منو ثبت نمی کنی ولی خوب فکر کنم خودت حداقل می خونیش . و احتمالا خودت هم باید جانباز باشی.

جنگ و جهاد جزو پایه های مشترک مذهب و میهن هستن . ولی هر دوی اینها زاییده ذهن ما هستن . اگر آدمی زیاده خواهی نکنه هیچ وقت جنگ پیش نمی یاد . ولی وقتی فکر می کنم می بینم اگر آدمی مذهبی باشی و بخواهی مطابق مذهب رفتار کنی باید همه عمر رو در جنگ بسر ببری . همیشه آدم هایی هستن که در مورد دین تو تحلیل می کنن و هر چی که باشه اونو نقض می کنن و احترامشو حفظ نمی کنن .
و دورباره جنگ سر می گیره . ما شاید با دلایل منطقی احساس رضایت نکنیم ولی ما چاره ای نداریم . سخته ولی باید این راه رو بریم .
من بیشتر شبیه اون بچه سوسول ها هستم البته . ولی بابت کاری که برای ایران کردی ازت ممنونم. این تشکر من برای بعضی انسان های سطحی رضایت بخشه ولی رضایت اصلی رو خودت باید به خودت بدی . این سیستم که ما الان توش زندگی می کنیم پر از نظر ها و عقاید گوناگون . اگر همه مردم دنیا رو هم بکشیم و بقیه هم مسلمون بشن واقعا چی باید فکر کنیم ؟
آیا مثل الان ایران نمی شه که اکثر مردم ظاهرا می گن مسلمون هستن ولی در عمل رفتار دیگه می کنن . آیا اینا فقط یک تعداد خیلی کم هستند و بعد از مدتی همشون اصلاح یا کشته می شن ؟ آیا فکر می کنی اون مسیحی با ایمان هیچ وقت میاد مسلمون بشه ؟ یا می گه شما باید مسیحی بشید ؟
فکر کنم یکم نگاه کنیم می بینیم تو یه سیستم داریم رشد می کنیم که نمی تونه با سیستم های دیگه کنار بیاد .
من متاسفانه آینده خیلی روشنی از دین نمی بینم .

امیدورام که منو شیطان ندونی و بهم کمک کنی نگاهم رو اصلاح کنم و توسعه بدم
در مورد نام هم شرمندم . ما جو سیاسی آزادی هم به لطف دین نداریم .

دوست عزیز با احترام به نظر شما ولی نظر شما را درست نمی دانم هم به لحاظ تاریخی و هم به لحاظ منطقی

اولا جنگ جز پایه های مشترک مذهب و میهین نیستند. مذهبی بودن و میهن دوست بودن الزاما مساوی طرفدار جنگ بودن نیست.
اسلام همچنان که نامش است دین سلام و سلامت و صلح است و اگر جهاد در اسلام مطرح شده بیش از آنکه جهاد با شمشیر باشد جنگ فرهنگی است و انسان سازی همانگونه که گفته اند جهاد اکبر و برترین جهاد جهاد با نفس است و خودسازی

دوما درست است جنگ زاییده زیاده خواهی و برتری جویی است ولی جنگ دو طرف دارد اگر یک طرف زیاده خواه است و جنگ را شروع می کند در مقابل مردمی هستند که برای دفاع از بقای خویش بپامی خیزند

جنگ ۸ ساله از طرف صدام یک تجاوز بود به تعبیر صدام برای کندن ریشه ایرانیان و از طرف ما دفاع بود دفاعی مقدس برای حفظ مملکت و ناموس ایرانی

سوما این باید برای کشتن مردم دنیا و یا مسلمان کردن را از کجا آورده اید
به تعبیر قرآن در پذیرش دین اکراه و اجباری نیست

چهارم مسلمانی با اسلام متفاوت رفتار زشت برخی از مسلمان را به حساب اسلام نگذارید.
هر چه عیب است از مسلمانی ماست
دوست عزیز بر خلاف شما من آینده دین را روشن می بیینم الان رشد گرایش به دین در جهان بسیار بالاست و در راس آن گرایش به دین اسلام

ددر دو یا سه دهه قبل در جهان در کنار پارادیم سرمایه داری پارادیم مارکسیستی بشدت غالب بود و رواج داشت که ادعا می کرد با مذهب مخالف است و دین افیون توده هاست ولی اکنون مذهب مانده است و این پارادیم فروریخته است

دوست من برات آرزوی موفقیت می کنم

محسن سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

با سلام و احترام

آغاز هفته دفاع مقدس بر شما مبارک باد. این هفته تداعی بخش این حقیقت غیر قابل انکار است که ایرانیان دفاع همه جانبه از سرزمین مادری شان را حتی با از دست شستن از زندگی شان، در اولویت قرار می دهند و ایشان در سایه تعالیم والای اسلامی، حدود نبرد را حتی علیه دشمن متجاوز در عین اقتدار رعایت می کنند.


ای وطن ای مادر تاریخ ساز
ای مرا بر خاک تو روی نیاز
ای کویر تو بهشت جان من
عشق جاویدان من...ایران من

امیدوارم شما هم در این دعواا های سیاسی مانند مسئولین هفته جنگ وجانبازان وشهدا واسرا را فراموش نفرمایید.

سئوال:مطمئن هستید عکس اول از راهپیمایی روز قدس مربوط به امسال می باشد...؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد