روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

آیا مسئولین جدید بنیاد نیز زبان تهدید را بهتر می فهمند

 

 

امیدوارم آقای زریبافان موجب نشوند این سنت نه چندان پسندیده  تجمع و اعتراض خیابانی طرح مطالبات در زمان ریاست ایشان نیز باب شده و گسترش پیدا کند.


بی اعتنایی به گروه های پیگیری امور جانبازان و دیگر تشکیلات و سازمان های ایثارگری که معتقد به داشتن مشی تعاملی به جای روابط تقابلی با بنیاد هستند، ناچارا جامعه ایثارگری را بسمت تقابل و درگیری با بنیاد می کشاند


و این نه زیبنده جامعه ایثارگری است و نه زیبنده ریاست جدید بنیاد  که در کمال فروتنی خود را خادم ایثارگران می خواند.  

 



در خبرها آمده بوده 


جمعی از جانبازان قطع نخاعی با هدف تامین مطالبات صنفی پیش از ظهر امروز در محل کار رئیس بنیاد شهید وامور ایثار گران اجتماع می کنند


با اعلام تهدید به تجمع جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) در مقابل بنیاد شهید؛ جناب آقای زریبافان فورا با این جانبازان نخاعی دیدار می کند و برای رفع مشکلات آنان دستور اکید می دهد .


این اقدام سریع رئیس بنیاد برای دیدار با جانبازان و شنیدن مشکلات آنان در حالی است که       « گروه پیگیری امور جانبازان نخاعی»  که بطور خود جوش برای تجمیع و تبیین مشکلات جانبازان نخاعی تشکیل شده و در طول فعالیت خود تلاش کرده است تا با ارائه راهکارهای مناسب به بنیاد شهید نظرات اکثریت جانبازان نخاعی تامین شود. هنوز نتوانسته است با آقای زریبافان نشستی داشته باشد.


قابل ذکر است از آغاز شروع بکار آقای زریبافان ، گروه پیگیری از ایشان درخواست وقت ملاقات کرده تا بتواند با طرح مشکلات جانبازان و تشریح راهکارهای مناسب، با جناب آقای زریبافان در حل معضلات عزیزان جانبازان تعامل و تشریک مساعی داشته باشد.


متاسفانه بعد از مدتها عدم اجابت درخواست گروه وقتی هم که قرار ملاقات و جلسه تعیین می شود. نمی دانم چگونه می شود که دست های پنهان استکبار جهانی و یا تقدیرات الهی  دو بار تاکنون این قرار ملاقات ها را بر هم می زنند.


بقرار اطلاع گروه ها و تشکیلات دیگر جانبازی که تاکنون درخواست دیدارهای اینچنینی را با جناب آقای زریبافان داشته اند موفق به زیارت ایشان نشده اند


ولی در مقابل تعدادی از جانبازان که تهدید می کنند  جلوی درب بنیاد تجمع می کنند سریعا به افتخار دیدار نائل می آیند.


امیدوارم آقای زریبافان موجب نشوند این سنت نه چندان پسندیده  تجمع و اعتراض خیابانی طرح مطالبات در زمان ریاست ایشان نیز باب شده و گسترش پیدا کند.


بی اعتنایی به گروه های پیگیری امور جانبازان و دیگر تشکیلات و سازمان های ایثارگری که معتقد به داشتن مشی تعاملی به جای روابط تقابلی با بنیاد هستند، ناچارا جامعه ایثارگری را بسمت تقابل و درگیری با بنیاد می کشاند


و این نه زیبنده جامعه ایثارگری است و نه زیبنده ریاست جدید بنیاد  که در کمال فروتنی خود را خادم ایثارگران می خواند.


برای این خادم ایثارگران آرزوی موفقیت دارم و اجرشان با سیدالشهدا




نظرات 5 + ارسال نظر
داود حیدری دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ http://yaran1388.blogsky.com

سلام حاج علی آقا
متاسفانه از دیرباز این رسم در بنیاد بوده است که با تجمع و سرو صدا مشکلات حل میشود ولی با حرف منطقی نه و یا حداقل دیرتر کار به سرانجام میرسد. کاش آقای زریبافان هر چه زودتر به این رسم غلط پایان داده و مشکلات از راه منطقی و سیستم حل کنند نه اینکه هر که دستش به ایشان رسید مشکلش را حل کنند و هر که حجب و حیایی دارد و مراجعه مستقیم نمیکند خواسته های منطقی اش را هم نتواند مطرح کند.

س.امیدی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام

اینکه چندنفر دور هم جمع شدن ویک گروهی را تشکیل داده اند خوب است اما تاکنون به چه دستاورد مهمی رسیده اید .خودتان که کار مهمی انجام نداده اید لااقل نون بری نکنید . باچنین مسئولان بی کفایت وبی لیاقتی باید همینطور رفتار کرد. البته بنده نه در اسایشگاه ساکن هستم ونه درچنین جمعی حضور داشتم اما شنیده ام که جانبازان اسایشگاه ها با پیگیری ودعوت از برخی از مسئولان به خواسته های خود میرسند مانند :لباسشویی-کولرگازی- لب تاب و.....شما تاکنون برای جانبازان نخایی چه کار کرده اید ...اگر کاری از دستتان بر نمی ایدبا نوشتن چنین مطالبی خواهش مکنم نون بری نکنید.

قاسم سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام من باتجمع کردن موافق نیستم واصلا+شایسته نمیدانم که اینطوری بخواهیم مشکلات را بیان کنیم بهتر بود اقایان کسانی را مسعول این سازمان میکردن که بداند جانباز کیست دانش اموز ان زمان رزمنده شد رزمنده جانباز شد برای ۶۰ملیون خودرا فداکرد برای هم خون برای وطن وسربلنذی کشور واسلام عزیز وحالا هم با کوهی از درد ورنج دارند دست وپنج نرم میکنند خوشگذران هم درپی عشق وحال خود سیر میکنند وحالا که جانبازان خواستار رسیدگی به مساعل ومشکلات خود هستن میشوند غریبه کاری نمیکنند ولی اگر به انداره پر گاهی هم کار کردن ازش کوهی در رسانه ها میکنند اما حیف از دارندکان مقام ولی این را میدانم ما برای جا وجلا به جبهه نرفتیم ولی حالا که رفتیم ودوچاره صدماتی شدیم انتظار داریم که مملکت قدر دان همه جانبازان ورزمندگان ان دوران باشند ونگذارد در درد وغم در گوشه ای غریبا نه وتنها بمیرنند ببخشید من نه نویسنده بودم ونه تا کونون مطلبی را گفته بودم اما حرفها دارم ولی نمیتوانم درست بیان کنم معذرتمیخواهم قاسم انباز ۷۰/

رمضان چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ http://mighat61.blogfa.com

سلام علی اقا
خداقوت
دوسال پیش مسئول قبلی بنیاد که از قضا همشهری ما هم بودند به محل بنیاد ما امدند. خانواده های معزز شهدا ، جانبازان ، ازادگان، همه با شور و شوق امدند. با تعیین وقت قبلی و با تعیین نماینده از هر قشری خیلی منظم و کلاسیک مشکلات را بیان کردند و از اقای رئیس درخواست ارائه ی راه حل و مشکل گشایی کردند.
شاید باور نکنید ایشان یک ساعت از حقانیت نظام اسلامی و اجر و پاداشی که جامعه ی ایثارگران دارند و البته انرژی هسته ای صحبت کردند. در پایان هم حدود یک دقیقه گفتند ما به همه ی مشکلات شما اگاهیم ان شاا.. طرحی را که به مجلس ارائه کرده ایم بعد از تصویب و اجرا کار گشای همه ی مشکلات شما خواهد بود.
صحبت من فقط همین یک جمله است: اگر طرز تفکر و کار گشایی جناب زریبافان هم مانند مسئول قبلی باشد و در واقع ایشان فقط سخنران خوبی باشند، بیخود وقت خود را برای ملاقات با ایشان و طرح مشکلات جانبازان تلف نکنید.

حمیدرضا چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ

به نام خدا
فقط میتوانم بگویم که ای کاش الان آن دوران دفاع مقدس بود و فیض {شهادت}نصیبم میشد . {راضیم به خواست خودش}.خداوندا خودت حافظ رهبرعزیزمان باش
ووطنم را ازشردشمنان درامان نگهدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد