روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

دیدار دایی و کاشانی با جانبازان اردبیلی

 
دیدار دایی و کاشانی با جانبازان اردبیلی

خبرگزاری فارس: علی دایی سرمربی تیم پیروزی تهران به همراه کاشانی سرپرست این باشگاه، با جانبازان ورزشکار اردبیل در سالن ورزشی ایثار این شهر دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار که شامگاه دیروز‌ صورت گرفت دایی با بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان هم‌صحبت شده و در جریان تمرینات و آمادگی حضور آنها در مسابقات کشوری و استانی قرار گرفت.
در این دیدار که سرپرست اداره کل تربیت بدنی استان اردبیل نیز حضور داشت علی دایی سرمربی تیم پیروزی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام به ویژه شهدا، جانبازان، آزادگان آنها را سرمایه‌های معنوی و جاودانه نظام اسلامی و ملت ایران معرفی کرد و بر تداوم راه شهدا و عمل به وصیت آنها تاکید کرد.
وی با یادآوری این که امروز تمام داشته‌های خود را مدیون خون شهدا و ارزش‌های حفظ شده از سوی آنها هستیم افزود: اگر امروز ما در کمال آرامش و امنیت روحی و روانی به ورزش و تندرستی می‌پردازیم و به اعتلای کشورمان می‌اندیشیم همگی در سایه این مجاهدت‌ها و ایثارگری‌هاست.
دایی اظهار داشت: خانواده‌های شهدا نور چشم و چراغ همیشه فروزان ملت ایران هستند و به یقین ما قدر آنها را می‌دانیم و به جایگاه و منزلت رفیع و منیع آنها اعتقاد راسخ داریم.
در ادامه این دیدار‌ها علی دایی و حبیب کاشانی سرمربی و سرپرست باشگاه پیروزی تهران با جانباز 75 درصد؛ ناصر دستاری نیز دیدار و از نزدیک در جریان اوضاع جسمی و روند درمانی وی قرار گرفته و برای او آرزوی شفای عاجل کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در این دیدار نیز سرپرست باشگاه پیروزی تهران در سخنانی کوتاه ایثارگران را رهروان حقیقی جبهه حق علیه باطل اعلام کرد و افزود: در مکتب اسلامی و مذهب سرخ تشیع شهادت و ایثار بزرگترین شاخصه و مولفه آن ملت‌هاست.
حبیب کاشانی اظهار داشت: ما امروز با دیدن چنین نمادهای صبر و ایثار به وجود آیین و مرام خود می‌بالیم و بر ادامه راه آنها بیشتر امیدوار می‌شویم.
انتهای پیام/ی20/ش
پیروزی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام به ویژه شهدا، جانبازان، آزادگان آنها را سرمایه‌های معنوی و جاودانه نظام اسلامی و ملت ایران معرفی کرد و بر تداوم راه شهدا و عمل به وصیت آنها تاکید کرد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد