روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

سردار ما جانبازان و معلولین را فوتبالی فرض کنید حقمان را

آقای رویانیان ما جانبازان و معلولین را فوتبالی فرض کنید حقمان را بدهید


در خبرها خواندیم جناب آقای رویانیان رئیس ستاد سوخت و حمل و نقل کشور که اخیرا سمت مدیرعاملی تیم فوتبال پرسپولیس نیز به عناوین و سمت های ایشان افزوده شده - خداوند انشاالله همچنان بر مشاغل و مناصب ایشان بیفزاید. - در اولین اقدام مدیریتی خود در این باشگاه، به هریک از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس کارت بنزین به ارزش۵۰۰ هزار تومان هدیه داده است.

با خواندن این خبر بیاد صحبت های ایشان در جلسه مجمع عمومی انجمن افتادم که در آن جلسه بیان داشتند و تاکید کردند که "جانبازان هیچ طلبکاری و درخواستی از کشور و دولت ندارند ولی این حق بر گردن دولت است که شرایط بهره مندی جانبازان و معلولین را بطور مساوی با دیگر شهروندان در استفاده از امکانات شهری و جامعه فراهم کند."

و افزودند تخصیص سوخت به جانبازان و معلولین هیچ امتیازی به آنان نیست بلکه حق آنهاست که بدلیل عدم امکان استفاده از وسایل عمومی مناسب باید به آنها پرداخت شود.

آقای رویانیان بعد از بیان این همه حرفهای زیبا در باره حق و حقوق جانبازان و معلولین در برخورداری از کارت سوخت بنزین وجود موانع قانونی و سیستمی را برای تخصیص سهمیه سوخت مطرح و با دادن وعده و وعیدهایی حل مشکل سوخت جانبازان و معلولین را به آینده ای نامعلوم محول کرد.

جناب آقای رویانیان سردار گرامی شما که به این راحتی می توانید به بازیکنان و کارکنان باشگاه پرسپولیس کارت سوخت 500 هزار تومانی (بعبارت دیگر 1250 لیتر بنزین 400 تومانی ) اهدا کنید.

چرا مشکل سوخت جانبازان و معلولین را که به اذعان شما سهمیه سوخت برای آنان نه یک امتیاز بلکه حق آنهاست را حل نمی کنید؟

و برای حل آن دنبال مصوبات دولت و مجلس می گردید. 

جناب آقای رویانیان شما جانبازان و معلولین را نیز عضو باشگاه پرسپولیس محسوب کنید و به شیوه دمت گرم که از شیوه های مدیریتی شماست مشکل این عزیزان را حل کنید.

در پایان، جناب آقای رویانیان فکر نمی کنید استفاده از امکانات دولتی و رانت های قدرت برای پیشبرد اهداف مدیریتی  کاری نزدیک به صواب نباشد؟  


نظرات 6 + ارسال نظر
محمد حسن غلامعلیان یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: کارگزاران باید در مصرف بیت المال بسیار حساس باشند و در مصرف آن باید بسیار صرفه جویی کنند. بذل و بخشش از اموال عمومی در دوره امام علی(ع) ممنوع بود.
به گزارش فارس، حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور که دیروز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخنرانی می کرد، در ادامه سلسله مباحث سیره علوی در خصوص حساسیت علی (ع) به بیت المال و اموال عمومی اظهار داشت: بیت المال متعلق به همه مردم و امانتی است که در اختیار حاکم قرار می گیرد. وی مسئولان بیت المال را "امانتدارانی از سوی مردم " توصیف کرد و گفت: بیت المال ابزار اجرای عدالت در حاکمیت است. رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور وظایف حاکمیت در قبال بیت المال را شناسایی و گردآوری اموال عمومی، بهبودی و ساماندهی امور زندگی مردم، آبادانی شهرها، حفظ و نگهداری بیت المال و توزیع و مصرف بهینه بیت المال به گونه ای که عدالت در جامعه محقق شود، برشمرد. حجت الاسلام والمسلمین تقوی افزود: حاکمیت وظیفه دارد بیت المال را از دست متجاوزان بیرون آورده و به عموم مردم بازگرداند که در این زمینه مدیریت و سیره علی (ع) در ارتباط با بیت المال بسیار حساس بود. وی گفت: بذل و بخشش از اموال عمومی ممنوع بود. برخی افراد به بهانه های مختلف از کیسه بیت المال سخاوت می کنند و برای خود کسب وجهه می کنند، امروز نیز مدیران نظام حق ندارند اموال بیت المال را به دیگران هدیه دهند که طبق فرمایش علی (ع) این ظلم و خلاف امانتداری است و این در حالی است که در برخی از سمینارها از اموال بیت المال سخاوتمندانه بذل و بخشش می کنند.

خواننده نظرات پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

من فقط اینرا میگویم اقایان که امروزه اسایش ارامش قدرت پست قدرت پول خوشی لذت بردن از منابع این وطن به کامشان شیرین و گوارا است بدانند موارد مذکور از تکه تکه شدن تعداد زیادی و بی پدر شدن بسیاری بیشتر از ان تعداد و همچنین کسانی که در این روزگار شب و روز خود را با تنی مجروح ودرد مند و با خانواده ایی اشفته سپری میکنند بدانید انان صاحبان اصلی این وطن هستند روح انان را با دادن 400 لیتر بنزین و یا قطع کردن ان در رسانه ها جریحه دار نکنید مدیون انن هستید

حسین سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

اینجانب
که خود اگر خدا قبول کند از جنابازان هستم بار ها درخوصوص وظیفه اصلی
اقای رویانیان کامنت گذاشته ام و متذکر شده ام که اگر با همان شدت که برای
مسائل فوتبال خونشان به جوش میاید و قسم به شرف سربازی خود میخورند تا
اخر برای گرفتن حق فوتبالیت ها ایستاده اند !!؟ اگر با همان جدیت مسائل
ستاد سوخت کشور مطابق وعده های داده شده در مصاحبه گوناگون خود پیگیری
میکردند ! اکنون بخش عمده از نابسامانی های موجود در حمل ونقل
عمومی/شخصی/کرایه های انچنانی و... که منجر به گرانی های طاقت فرسا و نابه
سامانی های اقتصادی و نا رضایتی عمومی وبه ویژه بزرگان و مرجع عالیقدر
گردید وجود نداشت ؟ اما ظاهرا" گوش شنوائی وجود ندارد !!که ایشان علاوه بر
خرید امبولانس های انچنانی به اهالی فوتبال مورد نظر خود کارت سوخت پانصد
هزار تومانی و...! هدیه میدهند واین در حالیست که جانبازان ومعلولین عزیز
این مرز و بوم در این رابطه مشکلات فراوانی دارند و بقول دوستمان نمیشد ما
را هم جز فوتبالی ها فرض کنند !!؟؟ ومهم تر اینکه ایا این بذل و بخشش ایشان
مجوز شرعی وقانونی دارد !؟ لطفا" مسئولین نظارتی مسئله را پیگیری و نتیجه
را به اطلاع ملت شریف ایران برسانند تا بیش از این لطمه روحی وروانی به
مردم شریف ونجیب بویؤه قشر یاد شده وارد نگردد . والسام به امید اقدامات
سریع وقاطع مسئولین ذیربط به ویژه سازمان بازرسی کل کشور انشاال...

حسین جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ق.ظ

سلام : چرا کامنت بنده را که یک جانباز هستم در خصوص عملکرد ضعیف اقای رویانیان در ستاد سوخت کشور که منجر به نا بسامانیهای اقتصادی و گرانی های لجام گسیخته و...بواسطه عدم انجام وعده های داده شده خود گردید سانسور کردید 1؟ اگر ما اینجا نتوانیم حرف خود را به گوش مسئولین برسانیم !!؟ پس به کجا پناه باید ببریم 1؟ لطفا علت این سانسور را از طریق ایمیل به اطیاع بنده برسانید . با تشکر

javad جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

duste aziz, man az nazare fekri kamelan ba shoma mokhalefam, vali vagaan be shoma eftekhar mikhonam ke bekhatere un chizi ke fekr mikoni doroste fadakari kardin! va injur daran javabesho midan.
man be onvale ye hamvatanet be to va amsale to ham eftekhar mikonam ham sharmane az inam ke hichvagt gadre shomaharo nadunestim

[ بدون نام ] جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ق.ظ

آقا دسته شما درد نکنه خدا اجرتون بده به قران قلبم اتیش از کارهای اینها انگار نه انگار این جانبازها جونشونو واسه همین مملکت دادن بی خیال فقط حرف
حاجی با اجازه شما این نوشته شما رو تو وبلاگم گذاشتم این وبلاگم عشقی نه واسه جلب توجه نه چیز دیگه دلی ساختم خوشحال میشم دیدن کنید و اگر خبری مهم دارید بگید که بذارم abbass133.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد