روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

باز این مثنوی تاخیر شد

بقول مولوی باز این مثنوی تاخیر شد

مدتی است این وبلاگ بروز نشده است

حکایت من حکایت یک دست و چند هندوانه است. قدیمی ها حرف درستی زدن که "نمی شه با یه دست چند تا هندوانه برداشت" ما هم که با این وضع علیلی مون همون یکی هندونه هم نمی تونیم برداریم.

بروز کردن سایت جانباز نیوز و کارهای جانبی دیگه فرصت و وقت را برای بروز کردن این وبلاگ از من گرفته با اینکه وبلاگ جایی است که فرد می تونه خیلی راحت مطالب و دلنوشته هایش را در آن بنگارد.

به امید اینکه فرصت و عمری باشد بتوانم از گوشه و کنار خبر بگیرم و در این وبلاگ مطلب بذارم


به امید حق

نظرات 14 + ارسال نظر
شهرام یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام
الان برای اولین بار از این هیاهو دور شدم با یکمی فکر کردن دیدم خیلی کار بزرگی کردین که از جوونی و همه ی چیزایی که داشتین گذشتین و رفتین جبهه.حالا شهدا که رفتند و به پاداش و بهشتی که لایقش بودن رسیدن ولی جانبازها هنوزدر حسرت فراق هستن.از یه طرف دوری از شهدا داره اذیتشون می کنه و از طرف دیگه بی معرفتی جوونای این زمونه.شرمنده همتون هستیم.میگن راه شهادت بازهُ لااقل برای من یکی توروخدا دعا کنید مسیر زندگیم تو همون راه بیافته.یاعلی...

یک ستاره که بر زمین جا مانده شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ http://baygani-man.blogfa.com/

سلام علیکم

ما صبر نکردیم فردا از راه برسه

پیشاپیش میلاد حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز رو خدمت شما و همه ی قهرمانهای سرزمین اسلامی مان تبریک عرض می کنم

تا ابد مردترین باش و علمدار بمان
با توام ای یل نام آور باقی مانده

کوتاهی های ما رو حلال کنید

التماس دعای فرج و شهادت
به امید ظهور

علیرضا احسانی نیا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ق.ظ http://kusarevelayat.parsiblog.com

سلام.زیباست.ازاینکه به امور جانبازان میپردازید خوشحال شدم.من شما را لینک کردم و شما نیز ما را لینک کنید.موفق باشید و رستگار:بنام فرزانگان امیدوار و آدرس http://kusarevelayat.parsiblog.com

آبشار یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.abshar14.blogfa.com

جانباز، شعله ای از جان اباالفضل(ع) است که شمع ایمان را در زمانه خود روشن نگه می دارد.

سلام
عیدتون و روزتون مبارک

نوید یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://1n1.blogfa.com

سلام
ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) روز جانباز را به شما تبریک می گویم

ایدکم الله تعالی

مهدیار سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ http://mahdiyar7.persianblog.ir/

دور شد از مرز ناآرام بیم و پرکشید* آسمان را دید ، آن سوی حریم پر کشید *
سیم خاردار رو به رو را زد کنار * رفت از این بوم مثل یاکریم و پر کشید *
تیر،خون،یک بال زخمی،اشتیاق پر زدن * بال خود را داد بر دست نسیم و پرکشید *
جای او در آسمان ها بود، نه بر روی خاک * چند روزی بود پیش ما مقیم و پر کشید *
یک فرشته آمد و در گوش او آرام گفت: * جان پاکت را سوی حق میبیریم . پر کشید *
روی مین رفتن برایش کار چندانی نداشت * گفت: بسم الله الرحمن الرحیم و پر کشید*

محمدمهدی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام


روزتان مبارک
دستتان را می بوسم

نجم الثاقب سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://zatolkorsi.blogfa.com

بسم الله.

برای ولادت حضرت عباس:

خداوند روح شما را قرین انوار الهی و رحیمیت خویش فرماید و جسمتان را قرین شفا.
در پناه الله باشید.

آوینی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ http://pyb.blogfa.com

تا ابد مردترین باش و علمدار بمان

با توام ای یل نام آور باقی مانده

و خدای بزرگ را سپاس برای وجود حضرت ماه
سلام
بابای عزیزم سلام برکت ایران سلام شهید زنده
دیر آمدم اما رسیدم
بابای من ببخش پدرم را که پابه پای تو درجبهه ها نبود ببخش که اوکم آورد درمقابل مردانگی ات
بابای من روزت مبارک سایه ات بالای سر من و این ملت
کاش همه بدانند که نفسشان به نفس های بریده شما بند است
بابای نازنینم بی اجازه وبلاگت رو لینک میکنم که همه بدانند هنوز شهید زنده داریم تا همه بدانند که هنوز نفس من بند نفستان است
خدایا جز به شهادت برایشان راضی مشو
یاعلی

حامد سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ http://pelketar.blogfa.com

سلام مومن خدااااااا،فرشته زمینی،قلب انار،خلاصه چی بگم هر چی بگم کم کـــــــــــــم به مولا..
نمیدونم من از بچگی هم با همه شما خاکی ها و بی ادعا ها خوب خوب بودم نمیدونم شایدم چون پیشتون حرفی ندارم و چیزی ندارم رو کنمِ به قول برادران اخراجی نوکرتم به مولا..
من همیشه یه تیکه جمله ای تو ذهنم داشتم و همش تو ذهنم تکرار میکنم و اگه موقعیتی پیش بیادم میگم و اون این که:
ارزش سر دوشی های شما بزرگواران به حساب نیامده و نخواهد آمد و پیش خداوند متعال همیشه بزرگ و والاست ،خوش به سعادتتون اگه یادتان بود و باران گرفت به حال من بیابان هم دعا کنید ولی دعا کنید من حقیرم شهید بشم چون عاشقشم عشقم همه وجودم..
دعا کنید میدونم که پیش خدا سرتون بالاست برا من جا مانده هم دعا کنید
نمیدونم حرف زیاده میترسم از بس بگم صفحه وب هم بسوزه به همین خطر به این چند کلمه بسنده میکنم..
لحظه هاتون گرم خداااااااااااااااااااااا
زندگیتون بهشت
[گل][گل]
راستی میخوام بگم تا آخرین قطره خونم تا آخر آخرش به پای آرمان هاتون و فداکاریهاتون پایبندیم نترسین فقط کافیه یه اشاره کنه آقا همه بریم ،دوستم شکر خدا زیاده و همشون از یکی یکی گلتر یعنی دشمن بفهمه ما رفتیم میخیزه به خودش

محمد شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام خداقوت
خیلی مخلصیم حاجی موفق باشی عزیز دل برادر
دلم برای بچه تنگ شده

ابراهیم یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.jnarm.blogfa.com

سلام همسنگر عزیزم
وبلاگ بسیار عالی دارید و بسیار جذاب و مطالب خوب
امیداوارم که در همه ی عرصه ها بخصوص در عرصه سایبری و مجازی همیشه سربلند و با پیروی ولایت فقیه و در سایه امام زمان (عج) موفق و موید باشید
بازم از وبلاگ زیبایتان تشکر می کنم اگر وقت کردید به من هم سر بزنید
قرارگاه مقابله با جنگ نرم
www.jnarm.blogfa.com

تبریزی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای
باسلام ودرودر به ارواح طیبه شهدا و آرزوی توفیقات الهی برای خدمتگذاران صدیق و صالح نظام بدینوسیله این اعتراض جهت استحضار تقدیم میشود.
نظام در برابر جانبازان زیر پنجاه درصد مسئولیت پذیر نیست!

مسئولین نظام خصوصا بنیادشهید وامور ایثارگران ونمایندگان مجلس از رفع مشکلات و قوانین دست وپاگیر جانبازان زیر پنجاه درصد شانه خالی میکنند!
صرف نظر از اینکه جانبازان زیر 50 درصد راسا بعلت عدم کسب امتیاز تبعیضی درصدی نقشی نداشته اند و چه بسا جانبازان بیشماری که چندین بار از ناحیه گوشت و بدن مجروح شده ودلیل نمیشود که توزیع ناعادلانه امکانات به این جانبازان مورد قصور واقع شود اما می بینیم دولت ومسئولین نظام هم عافیت طلب شده اند چراکه
اکنون که سهمیه دانشگاهی جانبازان بالای پنجاه درصد حتی کمتر از نصف شده وباید باقیمانده سهمیه را به جانبازان زیر پنجاه درصد وفرزندان آنها شامل شود دولت و نمایندگانمجلس تعمدا از اصلاح قوانین موجود شانه خالی میکنند وقصدشان اینست که این قشر را از نظام ناراضی کنند!

اقاقیا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام خدا قوت پهلوان..
حلول ماه مبارک رمضان تبریک...
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد